EMAIL: PASSWORD:
Front Office
UPT. PERPUSTAKAAN
Universitas Esa Unggul


Kampus Emas UEU - Jakarta Barat

Phone : 021-5674223, ext 282
Fax :
E-mail : [email protected]
Website : http://library.esaunggul.ac.id

Support (Customer Service) :
[email protected]








Welcome..guys!

Have a problem with your access?
Please, contact our technical support below:
LIVE SUPPORT


Astrid Chrisafi




! ATTENTION !

To facilitate the activation process, please fill out the member application form correctly and completely
Registration activation of our members will process up to max 24 hours (confirm by email). Please wait patiently

Still Confuse?
Please read our User Guide

Keyword
Mode
Expanded Search (for Free text search only)
 

UEU » Research Report » Akuntansi
Posted by [email protected] at 30/09/2017 11:45:37  •  625 Views


KUALITAS PELAYANAN DENGAN KEPUASAN KONSUMEN PADA FOODCOURT DELIMA

Created by :
Eddy Chow, SE, MM. ( - )



SubjectKUALITAS PELAYANAN
KEPUASAN KONSUMEN
Alt. Subject KUALITAS PELAYANAN
KEPUASAN KONSUMEN
KeywordKUALITAS PELAYANAN
KEPUASAN KONSUMEN

Description:

Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui apakah ada hubungan antara kualitas pelayanan terhadap kepuasan konsumen pada restoran Delima Grand Indonesia, untuk dapat memberikan input atau saran kepada perusahaan agar dapat meningkatkan kualitas pelayanan dan kepuasan konsumen. Dari hasil analisis ini penulis mendapatkan hasil dari R2 antara kualitas pelayanan terhadap kepuasan memiliki nilai sebesar 0,679. Yang artinya pengaruh secara keseluruhan (Simultan) dari variable X terhadap variable Y sebesar 67,9 % dan sisanya 32,1 % dipengaruhi oleh factor lain misalnya ( Tempat yang tidak nyaman dan Gangguan kesehatan ).

Date Create:30/09/2017
Type:Text
Format:PDF
Language:Indonesian
Identifier:UEU-Research-16_0017
Collection ID:16_0017


Source :
LAPORAN PENELITIAN MANDIRI

Relation Collection:
Fakultas Ekonomi dan Bisnis

Coverage :
Civitas Akademika Universitas Esa Unggul

Rights :
@2017 LPPM


Publication URL :
https://digilib.esaunggul.ac.id/kualitas-pelayanan-dengan-kepuasan-konsumen-pada-foodcourt-delima-9302.html




[ Free Download - Free for All ]

  1.  UEU-Research-9302-16_0017.pdf - 832 KB

[ FullText Content - Please, register first ]

...No Files...

 10 Similar Document...

     No similar subject found !

 10 Related Document...






HELP US !
You can help us to define the exact keyword for this document by clicking the link below :

KEPUASAN , KEPUASAN KONSUMEN , KONSUMEN , KUALITAS , KUALITAS PELAYANAN , PELAYANAN



POLLING

Bagaimana pendapat Anda tentang repository kami ?

Bagus Sekali
Baik
Biasa
Jelek
Mengecewakan




155291155


Visitors Today : 2
Total Visitor : 1970038

Hits Today : 47365
Total Hits : 155291155

Visitors Online: 1


Calculated since
16 May 2012

You are connected from 172.17.121.29
using Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; [email protected])


UEU Digital Repository Feeds


Copyright © UEU Library 2012 - 2024 - All rights reserved.
Dublin Core Metadata Initiative and OpenArchives Compatible
Developed by Hassan